/ Porträtt /

Clara S

 
 
Canon EOS 6D, Sigma 24-105 f/4 DG OS ART Canon

MUA: Milla Paananen
Modell: Clara S, New Face, Stockholmsgruppen
Assistent: Alma Bengtsson
Retusch: Åsa T Eriksson

Hej på er alla! Jag finns fortfarande, även fast det har varit väldigt dött på alla mina sociala medier. Nu ska jag ta nya tag och uppdatera mer så ni kan se vad jag håller på med.

Bilderna är tagna på supersöta Clara för några veckor sedan i skolans studio. Jag hade två modeller den dagen och vi gjorde en del olika looks som kommer komma upp här och på mina andra kanaler. 
Det var verkligen superkul att arbeta tillsammans med ett litet team. Tidigare när jag har fotat brukar det lätt bara bli jag och modellen, så det var riktigt roligt att testa något nytt. 

 

 

Canon / Clara S / Clara S stockholmsgruppen / Clara s Stockholmsgruppen new faces / Julia Rajkovic Photography / Porträtt / new faces / portrait / stockholmsgruppen / stockholmsgruppen new faces / studio