/ Porträtt /

Alice F

Canon EOS 6D, Sigma 24-105 f/4 DG OS ART Canon

MUA: Milla Paananen 
Modell: Alice F, New Face, Stockholmsgruppen
Assistent: Alma Bengtsson
 
Här kommer lite mer bilder från den dagen när jag hade en heldag i studion tillsammans med Alice och Clara. Vi fick supermånga fina bilder och det ska bli roligt att få visa er alla. Detta var Alice första look som vi gjorde, sen hade vi yttligare tre stycken. 
 
 
 
 
 
Alice F / Alice F Stockholmsgruppen / Alice F stockholmsgruppen new face / Julia Rajkovic Photography / Porträtt / color / new faces / portrait / red / stockholmsgruppen / stockholmsgruppen new faces / studio
#1 / / Emma Grann Fotografi:

Så fint Julia!! :)

Svar: Tack Emma! :)
Julia Rajkovic

#2 / / Joré Dirgélaité:

åh men älskar't! Så himla snygga bilder.

Svar: Åh tack snälla!! :)
Julia Rajkovic

#3 / / Anonym:

Hej! Skulle du vara intresserad av att fota ett bröllop? Isf pris?

Svar: Hej! Ja absolut! Pris beror på hur långe ni vill att jag ska fota och vart.
Maila mig gärna: [email protected]
Julia Rajkovic

#4 / / Anonym:

Hej! Skulle du vara intresserad av att fota ett bröllop? Isf pris?

Svar: Hej! Ja absolut! Pris beror på hur långe ni vill att jag ska fota och vart. Maila mig gärna: [email protected]
Julia Rajkovic